Άσκηση

Οδηγός άσκησης Μπείτε σε κίνηση και εξασκήστε τα οστά σας ώστε να γίνουν πιο δυνατά και πυκνά.

Δραστηριοποιηθείτε

Ασκήσεις ενδυνάμωσης
Διατηρούν τη δύναμη και τη φόρμα σας
Όσο γερνάμε, χάνουμε μυϊκή μάζα. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δυναμώνουν τους μύες σας – και μπορούν να αυξήσουν την αντοχή των οστών σας.

Αερόβιες ασκήσεις
Βελτίωση της γενικής σας υγείας
Οι αερόβιες ασκήσεις μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο νόσου και να βελτιώσουν την αντοχή των οστών σας.

Ασκήσεις για σωστή στάση σώματος
Ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να στέκεστε ίσια
Οι ασκήσεις για σωστή στάση σώματος μειώνουν το καμπούριασμα και τον κίνδυνο καταγμάτων, ιδιαίτερα στη σπονδυλική στήλη.

Ασκήσεις ισορροπίας
Ενίσχυση της σταθερότητάς σας
Η βελτίωση της ισορροπίας σας μειώνει την πιθανότητα πτώσης και τον κίνδυνο κατάγματος.

Οστεοπόρωση

Μετά τι;

Τώρα που αποφασίσατε να επισκεφτείτε το γιατρό σας, πώς θα πρέπει να προετοιμαστείτε; Τι θα πρέπει να ρωτήσετε κατά τη διάρκεια της επίσκεψης; Και τι παρακολούθηση χρειάζεστε;
Μάθετε περισσότερα