Ασκήσεις για γερά οστά | Οστεοπόρωση | Γερά οστά | Geraosta

Οδηγός άσκησης Μπείτε σε κίνηση και εξασκήστε τα οστά σας ώστε να γίνουν πιο δυνατά και πυκνά.

Δραστηριοποιηθείτε

Κάμψεις για υγεία και ενδυνάμωση
Ασκήσεις ενδυνάμωσης
Διατηρούν τη δύναμη και τη φόρμα σας
Όσο γερνάμε, χάνουμε μυϊκή μάζα. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δυναμώνουν τους μύες σας – και μπορούν να αυξήσουν την αντοχή των οστών σας.

Ποδήλατο για καλή υγεία
Αερόβιες ασκήσεις
Βελτίωση της γενικής σας υγείας
Οι αερόβιες ασκήσεις μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο νόσου και να βελτιώσουν την αντοχή των οστών σας.

Σωστή στάση σώματος που βοηθά στην ενδυνάμωση των οστών
Ασκήσεις για σωστή στάση σώματος
Ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να στέκεστε ίσια
Οι ασκήσεις για σωστή στάση σώματος μειώνουν το καμπούριασμα και τον κίνδυνο καταγμάτων, ιδιαίτερα στη σπονδυλική στήλη.

Ασκήσεις ισορροπίας για ενίσχυση της σταθερότητας
Ασκήσεις ισορροπίας
Ενίσχυση της σταθερότητάς σας
Η βελτίωση της ισορροπίας σας μειώνει την πιθανότητα πτώσης και τον κίνδυνο κατάγματος.

Οστεοπόρωση

Μετά τι;

Τώρα που αποφασίσατε να επισκεφτείτε το γιατρό σας, πώς θα πρέπει να προετοιμαστείτε; Τι θα πρέπει να ρωτήσετε κατά τη διάρκεια της επίσκεψης; Και τι παρακολούθηση χρειάζεστε;
Μάθετε περισσότερα